loading...
چت باران,الکسا چت,عسل چت,اف ام چت
S & H & A بازدید : 185 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

نکته:لطفا دقت لازم را در یادگیری به کاربگیرید

نمونه پیامی که برای شما بعد از کلیک برای ثبت نام خواهد امد 

 و در پایان کد فعالسازی که به گوشی شما و یا ایمیل شما ارسال

شده است را در نمونه تصویر زیر باید وارد کنید و بروی فعالسازی 

کلیک کنید

 

توجه داشته باشید در صورت داشتن سوال به صفحه

ارسال نظرات زیر مراجعه کنید پاسخ سوالات کاربران در

پایین میباشید لطفا به پایین تر بروید

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط SHADY در تاریخ 1393/04/18 و 13:39 دقیقه ارسال شده است

برای چی اسمم توی دوستان نمیاد
پاسخ : سلام کاربر عزیز
لطفا دوباره امتحان کنید

این نظر توسط باران در تاریخ 1393/04/18 و 0:28 دقیقه ارسال شده است

سلام من برای ورود به چت مشکل دارم
ازم پسورد میخواد وارد میکنم میگه اشتباهه
پاسخ : سلام کاربر عزیز
شما میتوانید جهت رفع مشکل با این شماره در تماس باشید
09376892291

این نظر توسط احمد در تاریخ 1393/03/25 و 15:52 دقیقه ارسال شده است

سلام من هچی می خوام حرف بزنم به من اجازه داده نمی شود
لطفا رسیدگی کنید
پاسخ : با سلام
شما اول باید طبق آموزش ثبت نام کنید و بعد از عضویت میتوانید از امکانات سایت اس ام بهرمند شوید

این نظر توسط حسین در تاریخ 1393/03/07 و 23:12 دقیقه ارسال شده است

سلام ببخشید من با اسم مهمان وارد چت روم شدم ولی در صفحه ثبت نام داخل چت روم دیگه از من نام کاربری نمیخواد پس نام کاربری رو باید کجا بزنم؟لطفا رسیدگی کنیدشکلک
پاسخ : با سلام
ببین داداش گلم صفحه ثبت نام داخل چت روم نام کاربری نمیخواد چون با همون نامی که به عنوان مهمان وارد شدی میخواد ثبت کنه نام کاربری شما همان نامی که شما با ان وارد شدی هستش شما میتونید بقیه فرم رو با توجه به اموزشات بالا پر کنید و از امکانات چت روم استفاده کنید با تشکر متدیریت اس ام


کد امنیتی رفرش
درباره ما
با عرض سلام و خسته نباشید به شما کاربران عزیز اس ام چت به وب سایت اس ام چت خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 50
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 48
  • بازدید کلی : 21,601
  • کدهای اختصاصی